TE HUUR

Grote Partytent 8x4m
Hierbij wil de kaatsvereniging in combinatie met de voetbalvereniging onderstaande tent beschikbaar stellen voor evenementen of andere partijen. Deze tent, die in 2014 is aangeschaft, is zeer gemakkelijk op te zetten. Door haar slimme en stevige buizensysteem, schuif je het frame in 15 minuten in elkaar. Het dak en de zijden worden met elastisch bevestigingsmateriaal aan het frame en aan elkaar verbonden. Deze tent is ideaal voor grote groepen mensen en is al snel het middelpunt van het feest. Indien je van plan bent om een feestje te organiseren, kun je via Jan Koelmans de mogelijkheden bespreken en eventueel alvast een datum afstemmen voor 2017. De verhuurkosten bedragen € 50,-.

Ballenkanon
KV De Kolk beschikt over een ballenkanon. Het ballenkanon is een ideale manier om het uitslaan te oefenen. Zowel de afstand, hoogte en snelheid van de ballen zijn traploos te verstellen. De verhuurkosten bedragen per dag € 35,-. Tevens dient er een borg te worden betaald van € 100,-. Meer informatie hieromtrent of voor reservering van het ballenkanon kunt u contact met ons opnemen. Het ballenkanon dient op een afgesproken tijd gehaald en weer terug gebracht te worden. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jan Koelmans of via info@kvdekolk.nl